SEO for bedrifter

SEO er en rekke teknikker for å få din nettside høyere opp i søkemotoren. . Og med det tiltrekke mer av  trafikk og nye fornøyde kunder til din bedrift. 

Personer i et rom foran en graf. Tegning.

Er vi en god match?

Du har WordPress

Her i huset er det 15 års erfaring med WP

Elementor

Laget med Elementor?

Da er du rigget for god måloppnåelse

woocommerce

Nettbutikk i WooCommerce?

Oooh la la – vi er en god match. Nei, du må ikke ha nettbutikk, men om du har, så er WooCommerce perfekt.

Om du ikke har WordPress anbefaler vi sterkt å bytte
Rett og slett fordi dette oppsettet er ekstremt effektivt – for den som skal gjøre jobben. Til en fast pris

Hva er SEO egentlig?

Kortversjonen: SEO står for Search Engine Optimization, eller søkemotoroptimalisering på norsk. 

Målet er å gjøre din nettside så bra, at Google velger å belønne siden med en god plassering i sin søkemotor, når dine kunder søker etter dine varer og tjenester. 

Det handler om webutvikling, teknisk ytelse, innhold og struktur. 

Google har en avansert algoritme som sorterer nettsider. Den trafikken du får igjennom gode plasseringer kaller vi organisk trafikk. 

SEO forbedrer en rekke faktorer på din nettside. Herunder brukervennlighet, universell utforming og fart m.m.

SEO konsulenten Frode Heimen, står bak seopp.no. 

Og for dem som virkelig ønsker å gå i dybden: 

Hva er SEO? Langversjonen, skrevet av Frode Heimen. 
(10.000 ord for de som vil lære mer) 

 

seo-pa-tavle
gruppe-mennesker

Wow! Og alt til en forutsigbar pris - enkelt for deg.

Hva koster SEO? Det å prise et så variabelt fagfelt er en krevende øvelse. Vi har likevel kommet frem til en perfekt symbiose av kunder, tidsbruk og pris. Slik at alt skal være suverent enkelt for deg. 

Bli synlig der kundene dine er

Lokal SEO er en metode som de aller fleste har nytte av.  Det handler om å bli synlig i dine viktige geografiske nedslagsfelt. 

Tegning av mennesker i en bygate

Artikler om SEO for beslutningstagere

Alle disse artiklene om søkemotoroptimalisering er skrevet for å gjør deg kjent med området, uten å bruke teksniske ord og vendinger. Målet her er at du skal forstå SEO som det markedsstrategiske verktøyet det er. 

To ansikter som illustrer ulike valg

The Good, The Bad and the Ugly i SEO-verden

Innenfor SEO møter du flere typer SEO’ere. To av de er egentlig «Good» og en er Ugly & Bad. Men det ble mer scwung over overskriften slik som dette. 
Bli kjent med rådgiveren, webmasteren og den som bærer den sorte hatten.